4-7 klasių mokiniai birželio 7-11 dienomis turėjo galimybę ugdomąją veiklą paįvairinti projektine veikla, skirta aplinkos pažinimui, gamtos išteklių ekonomiškam naudojimui, mokymuisi, kaip kurti tvarią aplinką, kaip tinkamai rūšiuoti.
Virtualioje aplinkoje susitiko Lietuvos, Graikijos, Rumunijos, Italijos, Kroatijos ir Ispanijos mokyklų mokiniai ir mokytojai aparti būdus, idėjas ir pavyzdžius apie intervencijas ir pokyčius, susijusius su tvaraus vystymosi mokymu mokykloje.
Mokiniai dalijosi patirtimi, kaip jiems sekėsi įgyvendinti veiklas, kokias veiklas pasirinko ir kodėl. Puikiai pasirodė 4 c klasės mokinęs Juventa Jašmontaitė , Emilija Brazauskaitė ir Toma Drukteinytė , kurios pristatė temą „Augalai”, „Duonos gaminimas”, „Rūšiavimas”.
Mokiniai dalyvavo Kroatijos mokyklos parengtoje interaktyvioje paskaitoje “Vaikų teisė ir pareiga gyventi švarioje ir saugioje aplinkoje”, dalyvavo diskusijoje ir interaktyviuose užsiėmimuose „Joga su gyvūnais”, „Vandens ciklas”, dainavo dainas apie gamtą bei dalyvavo keturiuose nuotoliniuose edukaciniuose Kahoot žaidimuose „Be the change”, kuriuose parengė Lietuvos, Graikijos, Rumunijos ir Italijos mokyklų mokytojai ir mokiniai.
Tiek mokiniai, tiek mokytojai vieningai sutaria, jog projektinė veikla leidžia paįvairinti ugdymo procesą ir praplėsti ugdymo turinį. Projekto koordinatorių vertinimu, projekto dalyviai tampa labiau motyvuoti mokytis, nes naujų žinių įgyja per praktines veiklas, mokosi patraukliomis, neįprastomis formomis – žaisdami, kurdami, išbandydami jų amžių atitinkančius IT įrankius, tyrinėdami supantį pasaulį jie plečia savo akiratį, žinias ir lavina specifinius gebėjimus.
Informaciją parengė projekto koordinatorė Stefanija Piaulokienė