Meniu Uždaryti

Sėkmės raktas – pozityvi aplinka

2024 m. programos „Erasmus+“ bendrojo ugdymo srities 1 pagrindinio veiksmo (KA1) dotacijos sutartis  2024-1-LT01-KA122-SCH-000219998

Projekto pavadinimas: Sėkmės raktas – pozityvi aplinka

Kvietimas teikti paraiškas: EAC/A07/2023

Veiksmo rūšis: KA1 / bendrasis ugdymas

Projekto pradžios data: 2024-09-01

Projekto pabaigos data: 2026-02-28

Projekto trukmė: 18 mėn.

Šia projektine veikla siekiama prisidėti prie 2023–2025 m. progimnazijos strateginio plano tikslų įgyvendinimo organizuojant dviejų krypčių mokytojų mokymus: mokyklos bendruomenės emocinės būsenos stiprinimą bei pedagoginių darbuotojų kalbinių kompetencijų tobulinimą. Siekiama sudaryti mokytojams sąlygas pasinaudoti tarptautinių projektų galimybėmis, aktyviai domėtis Europos šalių kolegų patirtimi, skleisti savo patirtį.

Įgytos žinios bei gebėjimai padės tobulinti pedagogų bendrąsias ir dalykines kompetencijas, kuriant psichologiškai ir emociškai saugią mokyklos aplinką. Tikimasi, kad bus kuriama pozityvi darbo aplinka pedagogams.

Sustiprės mokytojų kompetencijos ir gebėjimai priimti konstruktyvius sprendimus, susijusius su mokinių elgesiu ir savijauta, kalbinės kompetencijos, galimybės naudotis užsienio kolegų patirtimi bei skleisti savo patirtį, plėtojant mokyklos tarptautinius ryšius.

Projekto veiklos kalendorius

Eil.

Nr.

DATA VEIKLA PASTABOS
1. 2024 m. spalio  6–12 d. Kvalifikacijos tobulinimo kursai Islandijoje,
3 dalyviai, tema:  „Gera  savijauta ir streso valdymas“.
Skatinama įgyti žinių apie emocinį atsparumą, stiprinti kompetencijas mokantis inovatyvių SEU metodikų; įgyti žinių apie šiuolaikines SEU metodikas, jų naudojimo moderniame švietime tikslus ir galimybes. Dalyviai sieks išmokti taikyti stebėsenos, refleksijos metodus.
2. 2024 m. lapkričio 4–8 d. Darbo stebėjimo vizitas Ispanijoje, IES Santa Lucia pagrindinėje mokykloje, 3 dalyviai, tema:   „Socialinė  emocinė sveikata. Saugios aplinkos kūrimas“.

 

Lankymasis mokyklose, susipažinimas su psichologiškai ir emociškai saugios aplinkos   kūrimo ir palaikymo strategijomis. Dalyviai stebės

pamokas, susipažins su mokinių mokymosi motyvacijos ir įtraukties metodika bei įrankiais.

3. 2025 m. vasario 10–5 d.

 

Anglų kalbos kursai  pradedantiesiems Amsterdame, Nyderlanduose, 6 dalyviai, tema: „English Language Course for Beginners“.              

 

 

Mokytojų kalbinių kompetencijų stiprinimas. Įgis užsienio kalbos (anglų) vartosenos pradmenis A1 lygiu arba patobulins turimus A2 lygiu bendravimo anglų kalba įgūdžius.
4. 2025 m.  kovo 8–14 d. Kvalifikacijos  tobulinimo kursai Portugalijoje, 3 dalyviai, tema: „Bendradarbiavimas, komandinis darbas: ryšio kūrimas pamokoje“.

 

 

 

Lankymasis mokyklose, susipažinimas su emocinio ryšio kūrimo ir palaikymo strategijomis. Dalyviai stebės

pamokas, susipažins su mokinių mokymosi motyvacijos ir įtraukties metodika bei įrankiais.

Veikla mokykloje

Pedagogai, patobulinę kompetencijas, ves ne mažiau nei  du užsiėmimus savo kolegoms – metodinės grupės nariams ir mokys efektyviai taikyti pozityvaus bendradarbiavimo / mediacijos strategijas. 

5.  2025 m. gegužės 19–24 d.

 

Kvalifikacijos tobulinimo kursai Kroatijoje, dalyviai, tema: „Mokytojų geros savijautos kūrimo strategijos, streso mažinimas, atsparumo ugdymasis ir  sąmoningumo praktikavimasis“.

 

Skatinama įgyti žinių apie emocinį atsparumą; įgyti žinių apie šiuolaikines  sąmoningumo praktikavimosi metodikas, jų naudojimą moderniame švietime. Dalyviai sieks išmokti taikyti  naujas streso mažinimo metodikas.
Veikla mokykloje

Google Forms įrankio pagalba pravedama tikslinė pedagogų, mokinių ir mokinių tėvų apklausa, kuri padės atskleisti  kiekybinius ir kokybinius emocinės savijautos parametrus, išryškins stipriąsias ir silpnąsias puses, nurodys galimybes ir grėsmes (SSGG (SWOT) analizė).

6. 2025 m. rugpjūčio 11–15 d.

 

Kvalifikacijos tobulinimo kursai Norvegijoje, 4 dalyviai, tema: „Efektyvus klasės valdymas“. Skatinama įgyti žinių apie efektyvius klasės valdymo ir įtraukimo metodus, veiklas. Dalyviai sieks išmokti taikyti efektyvius klasės valdymo metodus.
Veikla  mokykloje

Kursuose dalyvavę mokytojai surengs praktinę konferenciją progimnazijoje, pristatys geros savijautos ugdymo institucijoje įgyvendinimo rekomendacijas ir pasidalins praktinėmis idėjomis.

Projekto darbo grupė parengs metodinę priemonę „Emocinės sveikatos gerinimo įrankiai ugdymo įstaigoje“ ir pasidalins medžiaga su rajono mokytojais edukaciniame banke. Bendradarbiaujant su Klaipėdos rajono švietimo centru, parengta metodine priemone bus pasidalinta su kitų  Lietuvos miestų mokytojų  / pedagogų švietimo centrais.

7. 2025 m.  spalio 13–19 d. Anglų kalbos kursai  pradedantiesiems Dubline, Airijoje, 6 dalyviai, tema: „English Language Course (Elementary Level)“.

 

 

Mokytojų kalbinių kompetencijų stiprinimas. Įgis užsienio kalbos (anglų) vartosenos pradmenis A1 lygiu arba patobulins turimus A2 lygiu bendravimo anglų kalba įgūdžius.

 

Veikla mokykloje

Mokinių ugdymosi 2026 m. I ir II pusmečių rezultatų analizė. Tikimasi, kad pedagoginių darbuotojų įgyta patirtimi ir žiniomis kuriamas pozityvus įstaigos mikroklimatas motyvuoja  ir turi teigiamos įtakos mokinių ugdymosi rezultatams.

 Progimnazija siekia, kad kuo daugiau mokytojų įsijungtų į tarptautinių projektų veiklas, plėstų savo akiratį. Įvaldę ar patobulinę užsienio (anglų) kalbą mokytojai galės lydėti mokinių grupes į tarptautines stovyklas, galės dalyvauti ne tik progimnazijos rengiamose, bet ir tarptautinėse praktinėse metodinėse konferencijose – skleisti savo patirtį europiniu lygmeniu. 

 

Pakeisti teksto dydį