2024 m. programos „Erasmus+“ bendrojo ugdymo srities 1 pagrindinio veiksmo (KA1) dotacijos sutartis 2024-1-LT01-KA122-SCH-000219998
Projekto pavadinimas: Sėkmės raktas – pozityvi aplinka
Kvietimas teikti paraiškas: EAC/A07/2023
Veiksmo rūšis: KA1 / bendrasis ugdymas
Projekto pradžios data: 2024-09-01
Projekto pabaigos data: 2026-02-28
Projekto trukmė: 18 mėn.
Šia projektine veikla siekiama prisidėti prie 2023-2025 m. progimnazijos strateginio plano tikslų įgyvendinimo per dviejų krypčių mokytojų mokymus: mokyklos bendruomenės emocinės būsenos stiprinimą bei pedagoginių darbuotojų kalbinių kompetencijų tobulinimą. Siekiama sudaryti galimybes, kad kuo daugiau mokytojų pasinaudotų tarptautinių projektų galimybėmis, aktyviai naudotųsi Europos šalių kolegų patirtimi, skleistų savo patirtį.
Įgytos žinios bei gebėjimai padės tobulinti pedagogų bendrąsias ir dalykines kompetencijas, kuriant psichologiškai ir emociškai saugią mokyklos aplinką. Tikimasi, kad bus kuriama pozityvi darbo aplinka pedagogams.
Sustiprės gebėjimai priimti konstruktyvius sprendimus, liečiančius mokinių elgesį ir savijautą. Mokytojų kalbinės kompetencijos, galimybės naudotis užsienio kolegų patirtimi bei skleisti savo patirtį, plėtojant mokyklos tarptautinius ryšius, stiprina pedagogų kompetencijas
Projekto veiklos kalendorius
Eil.
Nr. |
DATA | VEIKLA | PASTABOS |
1. | 2024 m. spalio 6–12 d. | Kvalifikacijos tobulinimo kursai Islandijoje, 3 dalyviai, tema: „Gera savijauta ir streso valdymas“ | Skatinama įgyti žinių apie emocinį atsparumą, stiprinti kompetencijas mokantis inovatyvių SEU metodikų; įgyti žinių apie šiuolaikines SEU metodikas, jų naudojimo moderniame švietime tikslus ir galimybes. Dalyviai sieks išmokti taikyti stebėsenos, refleksijos metodus. |
2. | 2024 m. lapkričio 4–8 d | Darbo stebėjimo vizitas Ispanija IES Santa Lucia pagrindinėje mokykloje, 3 dalyviai, tema: „Socialinė emocinė sveikata. Saugios aplinkos kūrimas“. | Lankymasis mokyklose, susipažinti su psichologiškai ir emociškai saugios aplinkos kūrimo ir palaikymo strategijomis. Dalyviai stebės pamokas, susipažins su mokinių mokymosi motyvacijos ir įtraukimo metodika ir įrankiais. |
3 | 2025 m. vasario 10–15 d. | Anglų kalbos kursai pradedantiesiems Amsterdamas, Nyderlandai, 6 dalyviai.
Course „English Language Course for Beginners“.
|
Mokytojų kalbinių kompetencijų stiprinimas. Įgis užsienio kalbos (anglų) vartosenos pradmenis A1 lygiu arba patobulins turimus A2 lygiu bendravimo anglų kalba įgūdžius. |
Veikla mokykloje
Kursuose dalyvavę mokytojai pasidalins įgyta patirtimi Metodinės dienos „Savi–saviems ir…kitiems“ metu su progimnazijos bendruomene ir metodinės dienos svečiais. Dalyviai pristatys geros savijautos ugdymo institucijoje įgyvendinimo rekomendacijas ir pasidalins praktinėmis idėjomis |
|||
4. |
2025 m. gegužės 19–24 d
|
Kvalifikacijos tobulinimo kursai Kroatijoje, 4 dalyviai, tema: „Geros savijautos strategijos mokytojams: psichikos sveikatos puoselėjimas mažinant stresą, skatinant atsparumą ir praktikuojant sąmoningumą“
|
Skatinama įgyti žinių apie emocinį atsparumą; įgyti žinių apie šiuolaikines sąmoningumo praktikavimosi metodikas, jų naudojimas moderniame švietime Dalyviai sieks išmokti taikyti naujas streso mažinimo metodikas. |
5. | 2025 m. liepos 20–25 d. | Kvalifikacijos tobulinimo kursai Portugalijoje, 3 dalyviai, tema: „Streso valdymas per sąmoningumą, jogą ir meditaciją“
|
Skatinama įgyti žinių apie emocinį atsparumą; įgyti žinių apie šiuolaikines sąmoningumo praktikavimosi metodikas, jų naudojimas moderniame švietime Dalyviai sieks išmokti taikyti naujas streso mažinimo metodikas. |
6. |
2025 m. rugpjūčio 11–15 d
|
Kvalifikacijos tobulinimo kursai Norvegijoje, 4 dalyviai, tema: „Efektyvus klasės valdymas“
|
Skatinama įgyti žinių apie efektyvius klasės valdymo ir įtraukimo metodus, veiklas. Dalyviai sieks išmokti taikyti efektyvius klasės valdymo metodus. |
Veikla mokykloje
Google Forms įrankio pagalba pravedama tikslinė pedagogų, mokinių ir mokinių tėvų apklausa, kuri atskleis kiekybinius ir kokybinius emocinės savijautos parametrus. Išryškins stipriąsias ir silpnąsias puses, nurodys galimybes ir grėsmes (SSGG (SWOT) analizė. Pedagogai, patobulinę kompetencijas, ves mažiausiai du užsiėmimus savo kolegoms – metodinės grupės nariams ir mokys efektyviai taikyti pozityvaus bendradarbiavimo / mediacijos strategija. |
|||
7. |
2025 m. spalio 13- 19 d. | Anglų kalbos kursai pradedantiesiems Dubline, Airijoje, 6 dalyviai, tema: „English Language Course (Elementary Level)“ | Mokytojų kalbinių kompetencijų stiprinimas. Įgis užsienio kalbos ( anglų) vartosenos pradmenis A1 lygiu arba patobulins turimus A2 lygiu bendravimo anglų kalba įgūdžius. |
Veikla mokykloje
Mokinių ugdymosi 2026 m. I ir II pusmečių rezultatų analizė. Tikimasi, kad pedagoginių darbuotojų įgyta patirtimi ir žiniomis kuriamas pozityvus įstaigos mikroklimatas, motyvuoja ir turi teigiamos įtakos mokinių ugdymosi rezultatams.
Projekto darbo grupė parengs metodinę priemonę „ Emocinės sveikatos gerinimo įrankiai ugdymo įstaigoje“ ir pasidalins su rajono mokytojais per edukacinį banką. Bendradarbiaujant su Klaipėdos rajono švietimo centru, parengta metodine priemone bus pasidalinta su kitų Lietuvos miestų mokytojų / pedagogų švietimo centrais.
Progimnazija siekia, kad kuo daugiau mokytojų įsijungtų į tarptautinių projektų veiklas, plėstų savo akiratį. Įvaldę ar patobulinę užsienio ( anglų) kalbą mokytojai galės lydėti mokinių grupes į tarptautines stovyklas, galės dalyvauti ne tik progimnazijos rengiamose, bet ir tarptautinėse praktinėse metodinėse konferencijose – skleisti savo patirtį Europiniu lygmeniu.
|