Meniu Uždaryti

Gargždų „Minijos“ progimnazijos mokytojos dalyvavo tarptautiniame Erasmus+ projekte „Sėkmės raktas – pozityvi aplinka“

 

Šių metų vasario 9–16 d. Gargždų „Minijos“ progimnazijos šešios įvairių mokomųjų dalykų mokytojos turėjo galimybę dalyvauti kalbos kursuose, kurie vyko Olandijos sostinėje Amsterdame. Tai viena tarptautinio Erasmus+ projekto „Sėkmės raktas – pozityvi aplinka“ veiklos sritis.
Šiuo projektu siekiama prisidėti prie vieno iš 2023–2025 m. progimnazijos strateginio plano tikslų įgyvendinimo, organizuojant dviejų krypčių mokytojų mokymus: mokyklos bendruomenės emocinės būsenos stiprinimą bei pedagoginių darbuotojų kalbinių kompetencijų tobulinimą. Norima sudaryti mokytojams sąlygas pasinaudoti tarptautinių projektų galimybėmis, aktyviai domėtis Europos šalių kolegų patirtimi, skleisti savo patirtį.
Šie tarptautiniai anglų kalbos mokymai subūrė pedagogus iš įvairių Europos šalių – Portugalijos, Latvijos, Ispanijos, Prancūzijos, Italijos ir Lietuvos – siekiant tobulinti kalbines kompetencijas, gilinti žinias apie švietimo inovacijas bei dalintis gerąja patirtimi.
Europass Teacher Academy užsiėmimai truko penkias dienas, per kurias dalyviai turėjo galimybę dirbti tarptautinėse grupėse, pristatyti savo mokyklas bei susipažinti su kitų šalių švietimo sistemomis. Pirmoji diena buvo skirta susipažinimui bei įvadinėms veikloms – pedagogai pasakojo apie savo šalis, dalijosi patirtimi. Kitomis dienomis daugiausia dėmesio buvo skiriama anglų kalbos tobulinimui, praktiniams mokymams pagal CLIL (Content and Language Integrated Learning) programą, kuria siekiama integruoti dalyko mokymą su užsienio kalba.
Progimnazijos mokytojos ne tik stiprino kalbinius įgūdžius, bet ir nagrinėjo technologijų taikymo galimybes ugdymo procese, ieškojo naujų būdų, kaip efektyviau įtraukti mokinius į mokymosi procesą. Po kasdienės akademinės veiklos viešnagės dalyviai turėjo progą pažinti Amsterdamo miestą ir vietinę kultūrą.
Šis projektas suteikė galimybę tobulinti savo profesines kompetencijas, naudotis užsienio kolegų patirtimi bei skleisti savąją, plėtojant mokyklos tarptautinius ryšius. Mokymai įkvėpė pedagogus ieškoti naujų būdų, kaip kurti inovatyvią, įtraukiančią ir pozityvią mokymosi aplinką mokykloje.

Skip to content