Kovo mėnesį Gargždų ,,Minijos“ progimnazijos 5–6 klasių moksleiviai kartu su mokyklos bibliotekininke E. Piaulokiene dalyvavo projekte ,,Atradęs knygą – nebūsi vienas“, kurio tikslas – skatinti skaitymą, supažindinti jaunuosius skaitytojus ne tik su naujausia literatūra, bet ir parodyti, kaip perskaitytas knygas galima pristatyti, dalytis įspūdžiais, atrasti savo autorių, tyrinėti iliustracijas.
Projekto dalyviai A.Pučinskaitė, G.Grikšaitė, N.Litvinas, V. Valauskaitė iš 5c, E.Parnarauskaitė ir G. Parnarauskaitė iš 5b bei E. Auškalnytė ir G. Lenkauskaitė iš 6a klasės skaitė naujausias knygeles, skirtas jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams, rinko medžiagą apie jų autorius bei iliustruotojus, rengė pateiktis.
Knygų pristatymai vyko nuotoliniu būdu. Pirmokams buvo pristatytos knygos: K.Kasparavičiaus ,,Kalėdos!Kalėdos!“, I. Matiukaitės ir L. Kilienės ,,Daugiau nei piratė“, S. Paltanavičiaus ,,Sniego žmogelių žiema“, ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje pripažintos jaunųjų skaitytojų autorės ir iliustratorės A. Kiudulaitės knygelė ,,Maksas ir 92 musės“, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato J. Erlicko knyga ,,Bijau varlės“ bei I. Zarambaitės ,,Emilio laiškas“.
Išklausę pasakojimų apie naujausias knygas, pirmokai turėjo iliustruoti labiausiai patikusią knygą.
Ketvirtokai buvo supažindinti su amerikiečių rašytojos A. Standish pirmąja knyga ,,Etanas, kuriuo buvau“, A .Lindgren atminimo premija įvertintos australų rašytojos S.Hartnett pasakojimu ,,Sidabrinis asiliukas“ ir JAV rašytojos K. DiCamillo ,,Tigro šuolis“ . Tai jautrios, prasmingos istorijos, pamokančios atjautos ir kantrybės. Apie apleistą akmeninę pilį, kuri slepia šiurpias paslaptis, penktokai siūlė paskaityti K. Ohlsson knygoje ,,Apleistosios pilies paslaptis“. Be užsienio šalių autorių buvo pristatyta ir žymaus lietuvių literatūros klasiko K. Sajos naujausias apsakymų rinkinys paaugliams ,,Dar ne visos paslaptys“.
Baigę pristatyti naujausias knygas, penktokai Kahoot internetinio įrankio pagalba surengė žaismingą viktoriną.
Tokia projektinė veikla ugdo bendrąsias mokinių kompetencijas, skatina bendradarbiavimą, ugdo kūrybiškumą, suteikia žinių, atveria duris į platesnį pasaulio suvokimą.
Ž.Bartkevičienė ir E. Piaulokienė