Meniu Uždaryti

Projekto „ECO-IN“ mokymai Klaipėdos rajone „Įtraukusis ugdymas Lietuvoje: problemos, iššūkiai ir galimybės“

Projekto „ECO-IN” mokymai Klaipėdos rajone „Įtraukusis ugdymas Lietuvoje: problemos, iššūkiai ir galimybės”

Balandžio 13 d. Lietuvos švietimo ir mokslo profesinė sąjunga (LŠMPS) organizavo antruosius projekto „ECO-IN“ – „Naujų ekologinių įtraukimo požiūrių algoritmas“ nacionalinius mokymus, kurie vyko Doviluose, Klaipėdos rajone.

Mokymų metu, atliepiant ekologinių aplinkos sistemų, turinčių įtakos vaiko raidai, koncepciją, kalbėjo ir savo kasdienius iššūkius, vykdant įtraukųjį ugdymą, pristatė Klaipėdos rajono savivaldybės atstovė Irena Barbšienė, Gargždų „Minijos” progimnazijos specialiosios pedagogės Jūratė Klizaitė ir Audronė Leketienė, socialinės pedagogės Guoda Donylė ir Asta Bulvydienė, logopedės Virga Damulienė ir Daiva Jankauskienė. Galiausiai, savo jautria istorija pasidalino ir tėvų atstovė, specialiųjų ugdymo poreikių turinčio vaiko mama Aušra Jančiauskienė.

Pranešimų metu buvo akcentuojama, kad įtraukiajame ugdyme ypatingai svarbus yra komandinis darbas, visų bendros pastangos ir atsidavimas visiems mokiniams vienodai, o ne tik SUP (specialiųjų ugdymo poreikių turintiems) vaikams.

Remiantis pranešėjų pasisakymais, paaiškėjo, kad nors rajono mastu įtraukiajame ugdyme ir yra daroma gana daug, politikų suvokimas apie pasiekimus šioje srityje gerokai skiriasi nuo realios situacijos. Labai trūksta personalo (surdopedagogų, spec. pedagogų, logopedų, psichologų), sensorinių kambarių, liftų judėjimo negalią turintiems, taip pat nėra plano, kaip būtų tęsiamas vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, ugdymas šiems baigus mokyklą. Diskusijos metu iškelta ir kita opi problema – psichologinės pagalbos trūkumas patiems mokytojams.

Po mokymų dalyviai apsilankė Dovilų pagrindinėje mokykloje ir apžiūrėjo čia esančias edukacines erdves.

 

Pakeisti teksto dydį