Meniu Uždaryti

Informacinių technologijų pamokos kitaip

Kovo 25 d. ir 29 d. „Minijos“ progimnazijoje vyko susitikimai su Mykolo Romerio Universiteto ekspertais. 7-8 klasių mokiniai dalyvavo integruotoje informacinių technologijų dalyko praktinėje paskaitoje „KOMPIUTERINIAI ŽAIDIMAI IR SKAITMENINĖ ANIMACIJA: NUO „LOSER’IO“ IKI MILIJONIERIAUS!“, kurioje buvo kalbama apie priklausomybę kompiuteriniams žaidimams, tėvų nuogąstavimus, gerąsias žaidimų puses ir edukaciją, skaitmeninės animacijos ypatybes bei galimybes uždirbti šiose srityse. Ši paskaita padėjo suprasti neišsemiamas kompiuterinių žaidimų ir skaitmeninės animacijos industrijų galimybes, laužė stereotipus apie žaidimų turinį ir jų įtaką gyvenimui. Paskaitą vedė Gediminas Tarasevičius, Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos prezidentas (MRU partneris) ir MRU Verslo ir ekonomikos instituto profesorius dr. Tadas Limba.

Na, o 5-6 klasių mokiniai dalyvavo integruotoje informacinių technologijų dalyko  teorinė-praktinė paskaitoje „AR TIKRAI ESI ĮSITIKINĘS, KAD ELEKTRONINĖJE ERDVĖJE ESI PRIVATUS IR IŠLIEKI ANONIMIŠKAS?“, kurioje sužinojo, kokie asmens duomenys yra renkami ir (ar) fiksuojami lankantis internete ir naudojantis įvairiomis programėlėmis bei aplikacijomis, kiek tokie duomenys saugomi. Buvo pateikiami pavyzdžiai, ką apie konkretų asmenį gali žinoti Google, TikTok ir kitos platformos bei aplikacijos. Mokiniai sužinojo, ar yra įmanoma el. erdvėje išlikti anonimišku, buvo paneigiamas mitas, kad el. erdvėje esame nepastebimi. Paskaitą vedė prof. dr. Darius Štitilis ir doc. dr. Marius Laurinaitis.

 

KALBA MOKINIAI:

 

  • Buvo įdomu sužinoti, kaip išlikti saugiam internete (Emilija, 5 kl.).
  • Man patiko, kai pasakojo apie „Instagramą“ (Urtė, 5 kl.).
  • Buvo įdomu klausytis apie žaidimų kūrimą (Agota, 8 kl.).
  • Manau, jog ši profesija yra įdomi (Vyka, 7 kl.).
  • Patiko, kaip buvo perteikta informacija, viskas apibudinta labai šiuolaikiškai (Lina, 8 kl.).
  • Man patiko, jog naudojo anglicizmą, nes labiau jaunimas supranta (Deimantė, 8 kl.).
  • Patiko viso šito renginio formatas — diskusijos formatas. Patiko, kad buvo kalbama anglų kalba. Kadangi šia sritimi aš domiuosi, nemažai išdėstytos informacijos man jau buvo žinoma. Norėčiau, kad tokių renginių būtų daugiau (Erikas, 8 kl.).
  • Gerai, jog didelė dalis video „kalbėjo“ anglų kalba, jei būtų lietuvių kalba, tai visiškai nieko nesuprasčiau 😀 (Joris, 8 kl.).
  • Praplečia akiratį, žmonės kalba apie gyvenimą internete (Jokūbas, 8 kl.).
  • Buvo įdomu sužinoti, kokie žaidimai buvo anksčiau ir kaip jie keičiasi (Gabrielė, 7 kl.).
  • Renginys patiko, nes paskaita buvo aukšto raštingumo lygio (Karolis, 8 kl.).
  • Sužinojau apie kibernetines atakas ir, kad nenaudoti tų pačių slaptažodžių ant visų paskyrų, nes tada „hakeriui“ bus labai lengva paviešinti ar pasinaudoti mano kitomis paskyromis. Ir dažniausiai „fishingu“ užsiima egzotinės šalys, kaip Afrika, nes ten jie žino, kad jų niekas nenubaus (Domas, 5 kl.).
  • Sužinojau naujų dalykų apie slaptažodžius (Jurtė, 5 kl.).
  • Man, asmeniškai, buvo neaktualu, bet manau, kad tai kai kuriems vaikams pravertė, todėl apsimokėtų organizuoti dar vieną (Kamilė, 8 kl.).
  • Labai gerai papasakojo, norėčiau su šia tema susieti savo gyvenimą (Mangirdas, 7 kl.).
  • Tokie renginiai mane domina (Dovilė, 7 kl.).
  • Renginys buvo įdomus, gaila, kad negalėjome jo klausytis realybėje (Neringa, 5 kl.).

 

Informacinių technologijų mokytojos

Pakeisti teksto dydį