Meniu Uždaryti

ATPAŽINTI – SUPRASTI – PADĖTI

Kiekvienoje mokykloje yra dalis vaikų, kuriems sunku skaityti, įsisavinti tekstą, kokybiškai dalyvauti pamokose. Dažnai tokie vaikai vengia mokytojų ir kitų vaikų dėmesio, būna užsidarę, tylūs arba atvirkščiai, tampa klasės juokdariais ir savo patiriamus sunkumus kompensuoja per aktyvumą. Tačiau juos visus jungia vienas dalykas, jiems TEKSTAS, dažnai tampa ne draugu, o priešu.

Spalio mėn. antrąją savaitę (04 – 10 d.) visoje Europoje buvo minima DISLEKSIJOS PAŽINIMO SAVAITĖ.

Prie šio  respublikinio projekto prisijungė ir Gargždų „Minijos“ progimnazijos 5-8 klasių mokiniai. Mokiniai žiūrėjo filmą apie vaiką, turintį disleksijos sutrikimą “Mical” (https://www.youtube.com/watch?v=p-Eycme4NFM). Aptarę su vaikais filmo esmę, pabandėme suprasti vaiko, turinčio disleksijos sutrikimus, sunkumus ir stiprybes. O vėliau mokiniai piešė piešinius, kuriuose figūravo raidės kaip kompozicijos elementai. Kad suprasti, jog ne kiekvienas matydamas raides – mato =od=ius ar sakinius….

Šio projekto esmė, kad visi vaikai suprastų, jog šalia jų yra ir tokių vaikų, kurie patiria didelius sunkumus skaitydami. Kad sužadinti vaikų empatiją bei solidarumą.

Pažinkime DISLEKSIJĄ ir supraskime šį sutrikimą turinčius ir padėkime jiems! Logopedė Virga Damulienė

 

Pakeisti teksto dydį